Shoessss


Glömde nämna attjag införskaffat nya löpardojjor för långdistans! Haft mycket problem med både min höft samt knä under en längre tid, och då jag ändå inte för tillfället satsar på någon rekordtid på maran (speciellt inte efter simning och 18mil cykel) så fick det bli ett par med mycket bättre dämpning.

Första långturen blev 28k i stekande sol och trots trötthet och allmänt lite ont överallt så klara sig både knä och höft med dessa skor. Känns lite som att studsa fram med det nya boost materialet i sulan. Själva passformen är mer åt "strumphållet" och väldigt tight, men det är något jag redan är rätt van med hos mina adios.

Kan starkt rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0