Ismannen

Häromkvällen blev det första utomhuslöpningen med Daniel och då han skulle köra 28k passade jag på att joina strax över 20 iallafall. Dumt nog glömde jag mina energigels hemma (gör jag inte om), dock gick det relativt bra, hade precis lagom med lager på mig för att inte frysa, energitappet i benen efter va 1,5h var rätt märkbart men vaderna och knäna överrösta det =P

Kommer en längre review på mina nya leksak Garmin 910xt HRM, och kan utan problem redan nu utnämna den till just nu bästa gps klockan på planeten xD

Imorrse blev det även ett teknikpass i bassängen, 200m varvat med olika teknikövningar. Försöker jobba på andningen och började även testa att snurra runt vid vändning (Svårare än det ser ut!!!)


Kommentarer
Postat av: Anton

Najs att någon har en kropp som klarar långlopp i alla fall! :)
Siktar på att göra ett nytt försök på milen i morgon, får kanske dra ner lite på tempot även om det svider att göra det.. Ser fram emot en rapport/review på klockan. Har faktiskt snackat med Garmin så sent som idag och ska nog ta in en 910XT och lite tillbehör för att testa framöver. Vilka om några tillbehör har du? Pulsmätaren förstår jag det som?

Svar: Heh, min kropp har inte heller fattat det än, mer envis som en bergget =P Jasså låter inte fel, det tycker jag verkligen. Jag har bara klockan samt det mjuka HRM pulsbandet... kanske blir investering i en kadensmätare till cykeln i vår... DOCK hade jag mer än gärna skaffat en watt mätare, det hade varit det ultimata =)
Marcus Larsson

2013-02-15 @ 22:43:02
URL: http://www.tekniktraning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0