New goals


Sitter man här hemma i soffan och bokstavligt talat snart hoppar genom rutan av frustration, varit sjuk lite mer än en veckan nu, och det är då man märker hur mkt träningen påverkar ens vardag.

Men nu till dom roliga nyheterna, Kalmar IM 2013 är bokat och betalt, kommer bli galet men skoj. Ett år av träning på en helt ny nivå väntar, och jag ser det som en glädjande utmaning.

Måste lägga upp en mycket bättre träningsplan och kostplan, mer kvalitetsträning än kvantitetsträning. Då jag var och hejade på Daniel i Kalmar detta året gick det upp för oss båda att det måste läggas mycket mer på löpträning. Längre distanser på träningarna för att vänja kroppen.

Styrkan är något jag måste ändra träningsformen på med, gå ner till 2 gympass i veckan där jag kör framförallt core pass, där jag får köra färre sett och fler muskelgrupper var gång. Gärna hela kroppen. Resterande träning kommer ta såpass mycket tid så finns inget annat alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0