3 månader


AAAH!

Då var det mindre än 3 månader kvar tills RACEDAY och det är blandade känslor, första dagen på 2v nu jag känner mig tillräckligt kry för att köra ett mindre pass (förutom sko testet) xD

Blir lite hemma träning idag och förmodligen dra igång siminingen på tors morgon. Hela min kropp gör snart uppror, kan knappt sitta still längre. Börjar titta lite på LCHQ kost nu, dock är det rätt likt det jag redan kör nu... LCHF fungerade ju inte riktigt för mig som tränar 6-10 pass i veckan... (kanske efter ett år men den tiden har jag inte)

LCHQ är likt LCHF, där man kör vidare på nyttigt fett dock mindre, samt mkt protein och endast bra kolhydrater i mindre former.. qinoa, bulgur ect... Aja mer om det senare när jag läst på ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0