Vatten


Tja!

Har många bollar i luften för tillfället så har inte haft tid att dokumentera träningen så bra, men det tuggar på bra minsann =)

Igår blev det ett pass på gymmet, både axlar och biceps och jag fick bra pump. värmde upp med mitt nya hopprep, fick mig minsann att sakna boxningsträningen... får väl se om jag hinner få in det i schemat under våren.



Imorrse var det bara att kämpa sig ur sängen och ta sig iväg till simträningen, har fortfarande problem med att slappna av under simmningen vilket leder till hög puls och jag inte orkar sålänge, blev dock ca 1,5 km. Några hundra meter med teknikträning och avsluta med att först simma 400m lugnt och sen 500m lugnt med en spurt på slutet.

Måste se till att hålla igång både löp och sim träningen under semestern!

VH/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0