17/10 Extrem diet xD





Kan ju börja med att säga att denna dieten är grymt tuff, men den verkar fungera fint,
är inne på min fjärde dag nu och det är kämpigt för ens karaktär och kräver diciplin.

Jag känner att kroppen rensas och tömmer mig rätt rejält nu heh...

var på kalas hos pappa ikväll... hans hemmagjorda potatisgratäng och en bufé av kött... mina bröder tycket givetvis det var skoj o vräka i sig brevid mig hehe... satt där med mina frukter o grönsaker haha... när tårtan dukades fram då åkte jag till André haha... trodde det skulle underlätta men han hade köpt kycklingkebebtallrik o iskall cola... höll på o döö xD MEN klara det!! Dag 3 DONE!

Idag blev det ett skönt morgonpass på boxningen, kände såklart att jag hade mindre energi men det har jag räknat med! Ökar ju intaget på ons nästa vecka igen :)

"är inte träningsnarkoman utan det är en livsstil jag valt" xD

 

/Mac


Kommentarer
Postat av: Ljug

Idag skulle marcus äta en Calsone med en tårta i.

2009-11-03 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0