5/2 Tävlingsträning Boxningen

kickoff boxningen efter jul


Tanke:

Nu jäklar, ursäkta språket men vatt en såå bra träning ikväll... Börja tagga redan 2 timmar innan den började. Kände att konditionen tatt stryck under min tid jag vatt borta... men men tar jag nog igen på en 3-4 träningar.....

Körde massa sparring idag, en vanlig match är 3 ronder a 2 min och vi körde 6 ronder a 3 min idag efter alla annan träning så känns ändå bra!

Läste en höger fel och inledde sparringen med ett massivt näsblod xD men var bara att stoppa in papper och ge sig in i fajten igen, blev lite mkt backande och runt hoppande idag, men brukar rätta till sig efter nån träning.=)

Ser framemot lör träningen, mkt teknik o sparring och sen avsluta med bastu =D


Mat:

07.30 Frukost --  Korv
10.00 Mellanmål -- 
12.00 Lunch --  Kycklingfile med ris vitlöksås
15.00 Mellanmål --  Äpple
18.00 Middag -- Pasta med bolognese
 --.--    Kväll --  Kesella, litt tonfisk och 2st äggvitor

Träning:    (  )

Jogging  ca 2 ronder
Hopprep  2 ronder
Skuggboxning 2 ronder
SPARRING SPARRING SPARRING   6 ronder  a 3 min YEEAH
Säck blev det med, körde intensiva kombos 15 sek offantligt många ronder...=)
Mage och stretching


// Mac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0