3/2 Comeback

fight club

Tanke:

Brad i Fight Club, haha ett av målen är väl att gå mer mot en sån kropp än mot arnold.... haha xD 

Såja då har man varit "nästan" sjuk i en vecka... bröt aldrig helt ut (TA I TRÄ) och imorgon kan jag inte hålla mig längre... Nu måsste det dras igång igen... Hoppas jag klarar mig sen, skall börja med elglutamin igen samt kör jag massa vitaminer och mineraler varje morgon. Ska börja med sån asidofilis på morgonen med för att ha en bra "flora" av bakterier i magen (mycket av imminförsvaret sitter ju där, vilket stämmer så bra på mig)

Mat:

07.30 Frukost --  Tonfisk bagguette
10.00 Mellanmål -- 
12.00 Lunch --  Kyckling m bakad potatis vitlök
15.00 Mellanmål --  Äpple
18.00 Middag -- Fläskfile med rotfrukter
 --.--    Kväll --

Träning:    (  )

FIck bli litt armhävningar och sittups och skuggboxning hemma vi spegeln, mest som litt komma igång inför imorgon =)

// Mac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0