23/2 Teknik


heh
done.... haha... heh när nästan alla t-shirts ligger i tvätten så.... xD

Tanke:

Måndag, egentligen räcker det att skriva måndag så förstår dem flesta, det är ett ord som nog dem flesta hatar....Den är seg, den är lång, och det är början på en lång väntan på nästa helg xD heh... aja jobbade på och tog mig hem där jag hann få i mig lite kvällsmat innan träningen började =) Blev mkt teknik och kondition idag vilket behövdes rejält! =)

Körde rätt mkt försvar (behövs xD)  men framförallt infighting, det är INTE lätt att försvara sig när motståndaren står nära och slagen kommer både högt och lågt snabbt... är mkt lärorikt =)

Mat:

07.30 Frukost --  Korv
10.00 Mellanmål -- 
12.00 Lunch --  Köttfärsås med potatis (första medhavda lunchen HELL YEAH xD )
15.00 Mellanmål --  Äpple
18.00 Middag -- Köttfärsås med potatis xD
 --.--    Kväll --  2st polarbröd skinka/tomat & leverpastej/tomat =)

Träning:    (  )

Jogging  ca 2 ronder
Hopprep  3 ronder
Skuggboxning 2 ronder
Övning där man genom att trycka handflatan mot den andras mage skall flytta han/hon
Parövningar (massa olika, mycket parrering och kontring)

Sittups korta snabba  | Sittups sneda korsade | Sneda/Raka nerkast med ben (annan som skjuter ner dem)
Ryggövningar ( från ringkanten väääldigt sakta )

GIck loss på säcken i ca 2 ronder =)
Körde 10 min hopprep själv efter träning
Stretching


// Mac

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Måste säga att detta vara en Extremt Snygg bild på dig, Babe!

Pussa

2009-02-24 @ 09:41:34
URL: http://myrbackmadeleine.blogspot.com
Postat av: mia

köffärschås och potatis lät INTE gott >.<

2009-02-24 @ 22:52:41
URL: http://jackiemia.blogg.se/
Postat av: sam

:O jag tyckte t-shirten va cool du får mer än gärna skänka den till en behövande ;)

2009-03-28 @ 00:17:06
URL: http://aldrigblivastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0