21/2 Kroppsarbete xD

Pappa och Brossan i ett bra tempo xD




Idag blev det ingen träning, pappa familjen skulle flytta till deras nya hus och givetvis ville han ha med sin MASSIVA hög av bok ved. (vilket är förståligt med tanke på hur mkt tid det lagts på att såga och hugga den xD )

Först lite förberedelse och sen en jäkla vilja...  OBS framdäcket var typ punkat = tuuungt xD

 

Kan efter en hel dag  av flyttande sen 1 timmes laserdome med bröderna säga att jag är helt slut haha xD

Vill dela med mig av denna vackra bild...xD

vackert

/Mac

Kommentarer
Postat av: Dimitri

Intressant blogg Marcus! Keep up the good work, ses på träningen!

2009-02-21 @ 23:29:05
Postat av: Geten

Du hemma så har jag några ton ved som jag behöver ha flyttat ungefär 1 meter. Har du möjlighet att göra det åt mig? :)

2009-02-23 @ 10:23:14
Postat av: Denkan

Mannen på bild två ser ut att lyfta med ryggen.

Är det verkligen rätt...? :-)

2009-02-25 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0