16/2 300%





Tanke:

Sorry alla hängivna läsare, varit mkt på sistone så inte hunnit uppdatera min blogg. MEN nu är det skärpning och inledde med ett fint pass med adv gruppen ikväll =) Varit uppe i Fjällbacka förra veckan sen lite fest i fredes i Kristianstad... Så nu får det vara nog med allt sånt. 

Dock blivigt mkt hemma träning under min lilla resa samt i helgen (armhävningar, pullups, sittups, dips ect) Faktiskt kan man träna väldigt mkt var som.... På hotellet hade dem perfekta stänger vid trappan för att  hiva sig i xD


Mat:

07.30 Frukost --  2st grova bullar (skinka tomat ect)
10.00 Mellanmål -- 
12.00 Lunch --  Chiligratinerad kassler med ris
15.00 Mellanmål --  Banan
18.00 Middag -- MIndre portion av pastagratäng och köttfärs
 --.--    Kväll --  Liten skål med överblivet från middag efter träning

Träning:    (  )

Jogging  ca 2 ronder
Hopprep  3 ronder (med sprint, måsste öka min kondis med så)
Skuggboxning 2 ronder
Säck 4 ronder 100%
Ett antal sparringronder (Kändes bra men backar fortfarande litt för mkt)
Mage, rygg och bröst
Körde 15 min hopprep själv efter träning
Stretching


// Mac

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var i Kristianstad festade du?

2009-02-17 @ 22:32:34
Postat av: Miss X

Där under vill man ligga....;)

2009-02-20 @ 00:07:35
URL: http://lalalalal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0