24/8 allround day xD




Yeeeah!! VIlken dag, jag känner hur hela kroppen pulserar, o då menar jag verkligen hela!

Efter en oväntat pigg dag på jobbet, underbart väder, så drog jag till boxningen. Körde stenhårt pass med mycket kordination och slag serier, ska försöka filma nått nån träning så man kan se förbättringen efter hand =)



Snabbt hem om och bytte om och hoppa på cykeln, mötte upp Sacha och drog o köpte kycklingsallad (MUMS)
Tog oss ner till stapelbäddsparken och började klättra på dem "nya" klätterväggarna där... är bara en 3-4m höga men dem har verkligen gjort dem mycket svårare än innan...

Passade även på att fortsätta öva att stå/gå på armarna... hah vetekatten vad jag gjort men mitt vänsta baksida lår gör det redigt ont i, tror det är när man tar emot fallet med samma ben hela tiden xD "smaaart"



Sitter och uppdaterar min iphone nu litt sen kommer jag sova sååå gott =)

/M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, jag vill också till stapelbäddsparken..!

Nej, off to school now. Kram!

2009-08-25 @ 07:42:11
URL: http://hurvardetharda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0