18/8 Mkt grönt xD




Kämpa mig igenom grov huvudvärk idag, bara att överdriva med vatten så släppte det tillslut =)

Ikväll fick det bli gymmet igen för jag hade helt enkelt inte ork för tävlingsgruppen på boxningen ikväll, samt min knoge behövs nån dags läkning till...

Blev biceps och cardio idag, sen en hel del stretching då jag kände mig galet stel av allt gymmande på sistone xD

Börjat äta litt mer GRÖNT på sistone, både som utfyllnad sen är det ju trots allt rätt nyttigt xD

Gjorde roccula sallad med mkt färskpressad lime, körsbärstomater, paprika, lite fetaost (3%) och citronpeppar häromkvällen! Lime och citronpepparn totallt dödar den beska eftersmaken som salladen har annars =)

Blev litt onyttigt med såserna men tog inte så mkt xD



Tidigt i sängen idag!!!! (man kan ju alltid försöka haha)

/M

Kommentarer
Postat av: Miss X

Åh vad duktigt du är!;)

Pusspuss i nacken!

2009-08-19 @ 10:42:00
URL: http://xxxxxx
Postat av: mia

ah men hallå, fetaost är ju inte gott :(

2009-08-19 @ 12:18:40
Postat av: Hanna

salladen såg urgod ut! Bra jobbat ;)

2009-08-19 @ 14:31:13
URL: http://hurvardetharda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0