17/8 ahhh


Jag lyckades släpa ner Pierre till boxningslokalen i söndes och körde ett massivt pass där, tyvärr hann vi inte basta (galet skönt efter träning) men både rep, säck och sparring hann vi med =)

Igår var nog den tyngsta måndagen på länge... Som tur var hade vi mycket att göra på jobb vilket höll igång en.
Var ett tag sen jag körde ett seriöst axel och ryggpass så var bara at hugga i =)

Ville mest ta upp en produkt jag starkt kan rekommendera för alla som har ett ganska stressigt liv, tränar mycket och som känner att kroppen inte riktigt orkar med! Jag skickade ett mail till Seth Ronland (PT, kroppsbyggare samt sports-
Nutritionist) ang mitt problem med att jag alltid blir sjuk såfort min träning börjar gå bra, och jag kör väldigt intensivt.


Han rekommendera Orange Triad direkt och jag var väldigt skeptisk ändå, har testat att kränga massa vitaminer i åratals utan resultat men tänkte att man får väl prova =)  Har faktiskt inte varigt sjuk sen jag började med dem för ca 2 mån sen och känner mig mkt bättre i kroppen.

En liten review jag hitta på nätet om OT: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=5906131

Nä dags att lägga sig =) avslutar med Seth Ronlands motto:

"obsession is a word lazy people use for those who are dedicated"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0