10/8 tajmiiing


Gokväll alla glada =)

morot


Boxningen är igång igen och jag stormtrivs.... sjukt skoj träning ikväll minsann, mkt sparring och det kändes riktigt bra!
Börjar i tävlingsgruppen imorgon igen... ett tag sen jag träna med dem men efter ikväll tyckte dem jag skulle satsa hårt igen... Kanske är det inte omöjligt med nån match till hösten ändå =) =)

Skulle blivigt en vit helg men Belmonte hade avskedsfest i fredags och en stillsam redbull med is kväll övergick till en hävarkväll av stor magnitud haha....(nånstans mellan "karatefull" och"miafull") Men dansade hela kvällen och kommer ihåg varenda sekund av fredagens livsnjutning *)

Fått ner ett riktigt kost-nörds-program till min iphone haha där man lätt kan knappa in varenda liten kalori och varende litet träningspass man har under dagen från att lyfta in matkassar i bilen till 200% på träningen xD  Gör det mest för det är skoj, rätt intressant och taggande att hela tiden se till så man håller sig under den rekommenderade nivån. =)

Dags för återhämtning i horisontell lutning xD

/M

Kommentarer
Postat av: mia

haha! att vara miafull är kul ;) fast det jag tycker är konstigt är att du minns allting, det brukar man inte göra i det tillståndet.. men ah, du är väl övermänsklig eller nåt, hihi :D <333

2009-08-11 @ 14:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0