16/4 - there is no easy way





Gym i tisdags, första boxningen igår och idag första träningen med tävlingsgruppen igen efter alla sjukdomar och skit... grymt bra träning

Men blev sparring i ringen med "ryssen". Hmm bild kommer men han är stor som ett hus, väger säkert 110 kilo, ser ut som en hitman och inte att glömma han förstår inte riktigt va man säger xD Han är dock sjukt trevlig annars och kommer med bra tips på teknik ect =)


Ligger helt slagen på soffan och undrar om man vågar gå in till grannen o fråga om hon kan klia en på ryggen för jag kan fanemaj inte göra de själv heh... aja får köra en balou mot en av mina betongväggar xD

Testade att filma med nya luren idag, ska bli intressant att se sig själv köra shadow boxning, lättare att se sina egna misstag ect då =)

Har börjat ändra kosten nu sakta men säkert igen, dock är jag helt för trött o sliten ikväll för att börja räkna på det!
Men det kommer inom kort! Skall även försöka börja räkna på kcal och min förbränning vid vila...

Gnite

/Mac


Kommentarer
Postat av: Miss X

Jag kan klia dig på ryggen & lite annat....:P

2009-04-17 @ 11:27:00
URL: http://xxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0